Over WOT-P

Organisatie

WOT-P is in 1997 opgericht door Edwin Bouman na eerder 10 jaar werkzaam te zijn geweest in de branche van relatiegeschenken en promotionele producten. De naam WOT-P staat voluit voor World Of Textiles & Promotions. In 2000 is dit ingekort tot het huidige WOT-P (spreek uit wot-en-pie). WOT-P is uitgegroeid tot een volwassen speler met een grote bagage aan promotionele ervaring en heeft een neus voor trends en innovatie. Dat dit ook door het vak zo wordt beoordeeld blijkt o.a. uit het feit dat WOT-P in 2002, 2010, 2014 en 2015 steeds genomineerd werd tot Promotional Company of the Year. Een fragment uit de juryrapporten: "Belangrijkste criteria voor het toekennen van de award zijn assortiment, betrouwbaarheid, service, communicatie/presentatie, vakkennis en solvabiliteit"

Bedenken, ontwikkelen, realiseren

Het bedenken, ontwikkelen en realiseren van promotionele producten en relatiegeschenken is een specialisme dat wij beheersen als geen ander. De collectie is gebaseerd op voorraadproducten met snelle levertijden als wel op custommade producten waar de levertijden doorgaans iets meer tijd vergen. Hoe de keuze voor een relatiegeschenk ook tot stand komt, het eindresultaat dient altijd tot  volle tevredenheid te zijn. Wij hebben daarbij de grootste aandacht voor de branding van uw logo en boodschap. Ieder product heeft een andere ondergrond, materiaalsoort en kleur en dat vereist een specifieke benadering waarbij wij dat juiste eindresultaat altijd voor ogen hebben. De producten van WOT&P hebben de kwaliteit en uitstraling die passen bij de positionering van uw bedrijf en zorgen voor een positieve reactie bij uw relaties. Promotionele producten maken uw merk sterker en zorgen voor effectieve ondersteuning van uw commerciële activiteiten. Een slim gekozen promotieproduct laat uw marketingactie opvallen en herinnert uw klant of prospect voortdurend aan uw bedrijf, product of dienst.

Leveringsprogramma

WOT-P heeft een uitgekiend, origineel leveringsprogramma met duizenden verschillende promotionele producten. Een selectie van deze producten laten wij u dagelijks online zien maar ook in onze met zorg samengestelde catalogi. Op verzoek zenden wij u deze graag toe. Catalogus aanvragen Daarnaast zijn er een aantal specialistensites online met daarop gespecialiseerde collecties.

Mission Statement WOT-P

Waarde toevoeging aan het proces van opbouwen, ondersteunen en onderhouden van merken, huisstijlen en relaties door het leveren van doelgerichte promotionele producten en relatiegeschenken terwijl we daarbij streven naar win/win/win situaties voor klanten, WOT-P, leveranciers en alle overige betrokkenen. Zorg voor maatschappij, milieu en plezier in ons werk speelt daarbij een belangrijke rol.

Code of Conduct

Wij hechten belang aan maatschappelijk verantwoord handelen, denken en doen. Wij verwachten dit van en formuleren dit naar onze medewerkers, fabrikanten en alle andere betrokken partijen in het proces van de levering van promotionele producten. Daartoe committeren wij ons aan de Code of Conduct van onze branchevereniging PPP.

Over PPP en Edwin Bouman

Het Platform Promotionele Producten, kortweg PPP, is de vereniging voor professionals in de branche van Promotionele Producten en Relatiegeschenken. Na eerder bestuurslid te zijn geweest is Edwin Bouman sinds maart 2015 Voorzitter van het PPP en heeft zich ten doel gesteld de vereniging te laten groeien naar minimaal 300 leden. Het PPP komt op voor belangen van de branche, verzorgt opleidingen, informeert over wet- en regelgeving, en is o.a. lid van MKB Nederland en MVO Nederland.

 

 

contact gegevensteamtotaal leverancier

werkwijzespecialisten websitesshowroom

nieuws overzichtvacatures stage

 

expressshop-2.jpgvoorraad-aanbod-2.jpgbibliotheek-2.jpgcontact-2.jpg

 

 

Vragen ?

 

Bel 0416-671777 of gebruik het contactformulier

 

Back to top